Η «φιλανθρωπία» ως μέσο προσωπικής προβολής…

Τα κοσμήματα και η…ευφορία της φιλανθρωπίας που κραυγάζει. Ναι, κραυγάζει και αναρωτιέμαι για ποιο λόγο άραγε η «νέα, ωραία, πλούσια, επιτυχημένη, κοινωνικά ευαισθητοποιημένη» σύμφωνα με τα media Μαρίνα Βερνίκου βρίσκεται στην επικαιρότητα περισσότερο με τις φιλανθρωπίες της, παρά με την δουλειά της. έστω κι αυτή την μέτρια.


Τελευταίο project της Creaid -μη κερδοσκοπικός οργανισμός που ηγείται- το «Designer Jewelry» και τα έσοδα από την δράση θα διατεθούν για την δημιουργία ενός παιδότοπου στον εσωτερικό χώρο του Νοσοκομείου Παίδων.
Και να τα δημοσιεύματα με το εγκώμιο και τα ταλέντα της Μαρίνας με αφορμή την δημοπρασία κοσμημάτων.
Και για να ξεκαθαρίσουμε. Δεν έχουμε τίποτα απέναντι σε τέτοιου είδους δράσεις -που άλλωστε γίνονται σε όλη την Ελλάδα από αφανείς ήρωες.
Έχουμε με τον βομβαρδισμό από τον Τύπο -εκτός κι αν είναι πληρωμένα τα δημοσιεύματα- και την «αγιοποίηση» μίας κοπέλας που δεν πάσχισε για τίποτα και ποτέ στην ζωή της. Τυχερή, γεννήθηκε σε μία οικογένεια που της είχε εξασφαλίσει όλα τα εφόδια για το παρόν της και το μέλλον της.
Το τελευταίο διάστημα όποια εφημερίδα, site ή περιοδικό δεις η Μαρίνα με αφορμή την δράση, φιγουράρει. Βέβαια στις τέσσερις σελίδες αφιέρωμα που της κάνουν στην μισή σελίδα μιλάει την φιλανθρωπική της δράση και στις υπόλοιπες μιλάει για την ζωή της -που κανέναν δεν ενδιαφέρει. Με αφορμή λοιπόν τους πάσχοντες η Μαρίνα ποζάρει στον φακό -συνήθως στο σπίτι της- και μας αποκαλύπτει πτυχές της καθημερινότητας της. Και φαίνεται να το απολαμβάνει αφού μ’ αυτό τον τρόπο χτίζει το προφίλ της -γιατί αν ήθελε οι συνεντεύξεις της θα ήταν αυστηρά για το Creaid. Αλλά δεν θέλει και μαζί με «βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα». Προσωπική προβολή της μέσω της φιλανθρωπίας. Και να οι τίτλοι «Η Μαρίνα κάνει trendy την φιλανθρωπία», λες και με την Μαρίνα ανακαλύφθηκε η φιλανθρωπία. Λες και εδώ και χρόνια από την αρχή της κρίσης δεν υπάρχουν άνθρωποι που προσφέρουν και μάλιστα αθόρυβα. Αυτοί δεν αξίζουν τόση δημοσιότητα;
Τι παραπάνω έχει η Μαρίνα Βερνίκου, από την ομάδα του «Μπορώ» και την σεμνή Ξένια Παπασταύρου, από τον «Άλλο άνθρωπο» και από τόσους άλλους που πασχίζουν καθημερινά για όσους συμπάσχουν;
Μάλλον έχει επώνυμους φίλους, καλές Δημόσιες Σχέσεις -αφού με την δράση προβάλλεται σε υπερθετικό βαθμό η ίδια. Έχει και στόχο, να διαπρέψει ως κοινωνικά ευαισθητοποιημένη, κάτι σαν «μητέρα Τερέζα», Λαίδη Νταϊάνα. Μόνο που αυτές τις κυνηγούσαν οι δημοσιογράφοι για το τεράστιο έργο τους και δεν κυνηγούσαν αυτές τους δημοσιογράφους για την προσωπική τους προβολή.
Η αλήθεια είναι ότι τα events της Μαρίνας έχουν χαρακτήρα δεξίωσης με το αδιαχώρητο από την «κοσμική» Αθήνα και ο μπουφές ισότιμος της περίστασης. Πόσα χρήματα μαζεύονται από τις δημοπρασίες και αν αγοράζουν όλοι οι πλούσιοι φίλοι της Μαρίνας που συνωστίζονται στις εκδηλώσεις της, άγνωστο.
Πάντως για τις δύο προηγούμενες εκδηλώσεις δόθηκαν χρήματα στην οργάνωση «Γιατροί του Κόσμου» -δεν έγινε γνωστό το ποσό- και δημιουργήθηκε μία παιδική χαρά στο νοσοκομείο Παίδων, το κόστος της οποίας δεν ανακοινώθηκε από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό. Λίγο οξύμωρο δεν είναι μετά απ’ όλο τον θόρυβο που δημιουργείται για κάθε εκδήλωση να μην γνωρίζουμε τα ποσά που έχουν διατεθεί;

Πρώτη δημοσίευση 09/04/2017 ignomisou.gr